Min första regnbåge!

Jag försöker lite diskret visa mina glitternaglar men inser nu att varken min tumme eller nagelacket gör sig
speciellt bra på bild hahah! ^^

JAPP jag har nu alltså, även om den knappt syns, fotat min första regnbåge, woho ;) Jag har tappat räkningen på hur många regnbågar jag har sett den här veckan men omkring 5-6st på 5 dagar! Ett riktigt regnbåges-väder har det varit den här veckan, mysigt :D

I dag har jag haft körlektion btw, och alltså OMG jag skäms ihjäl för min körning! Precis parkerat och kör ut på vägen igen och vad gör jag? Börjar köra på fel sida! Herregud vad jag skämdes... Visst att man får göra fel på körskolan, man ska ju trots allt lära sig men alltså... jag är ju en fara för trafiken haha! Det värsta är att såna mistag som jag gör på körskolan gör jag aldrig hemma. Jag blir helt förvirrad och tänker inte efter innan jag "handlar" Nåja... om det så ska ta 100 år så måste jag ju få mitt körkort någon gång eller hur ^^

Nu ska jag återgå till vad jag nu gjorde... ingenting ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0