Our moment, plugg och PLL

Ja, som ni kanske sett i Linas inlägg så är parfymen "Our moment" hur söt som helst! Den luktar jätte gott och jag älskar den!!
Jag har spenderat min helg med pluggande, jag har gjort ca 4 rep. prov. Tänkte att jag idag även skulle läsa lite i boken på dom kapitlen som jag har läst minst i. Måste fixa detta nu alltså!
Jag har även kollat alla PLL avsnitt som finns ute. Så spännande alltså! Längtar tills nästa kommer ut!!:D
 
Det märks att hösten börjar smyga sig fram. Det ligger en hel del gula löv på backen och alla träd börjar ändra färger. Dock känns det ganska så mysigt, fast än så behöver det inte bli höst helt. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0