Planing....



Just nu känner jag mig jätte trött och det är mitt eget fel som aldrig lägger mig i tid.. attans! Jag och R planerar inför i morgon, som vi kommer berätta om lite senare. Men nu är klockan strax efter tio och det är snart dags att gå och lägga sig..

I dag hade vi prov och jag kan inte påstå att det gick bra men inte heller dåligt. Borde skärpa mig med pluggningen, förlorar så mycket i längde på att inte plugga. Menmen!
Efter skolan hade jag körlektion och vi tränade på regler vid höger/vänster sväng. Tycker inte att det gick speciellt bra, som vanligt, känner mig så virrig och har typ noll koll hahaha. Nej men så dåligt gick det nog inte men måste fortsätta med regler till nätsa körlektion -_- japp.....
När jag kom hem åkte jag och mamma in till stan sedan ut till stallet så när vi kom in hade klockan redan hunnit bli halv sju, gannska skönt att vara ute så länge men brr vad kallt det är! 
Hur som helst, nu ska jag sova (eller kolal på film hhehe)

God natt :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0