Sprudlar av LYCKA!

 

Jag kan bara inte förstå att JAG äger en biljett till ONE DIRECTION. VA??

I går kväll bestämde jag och Rebecka att vi trots allt skulle åka in till stan och köa och tack gode gud för det. Halv 6 hämtade Rebecka mig och vi for in till stan med ganska låga förhoppningar. Ställde oss i kö för att vänta i tre timmar på att biljetterna skulle släppas kl 9. Framför oss stod det 20-30 andra tjejer som hade köat 24-10 timmar. När dom öppnade till resebyrån kände jag att jag ville gråta, kön gick egentligen snabbt men just då kändes det om att vi knappt gick framåt. Men som ni förstår så fik vi tre biljetter och när vi kom ut så bara vi stannade upp och frågade om det värkligen var sant?? Haha Vilket lyckorus det spred sig i kroppen, det riktigt tryckte i bröstet på mig så på vägen hem sa jag "Rebecka, vi måste skrika" hahaha löjligt ja, men trycket i bröstet släppte efter allt skrik hahaha. Det är svårt att föreställa sig och jag trodde aldrig någonsin att jag skulle kunna bli lika löjlig som vi sett dom andra tjejerna bli men vi skrek, skrattade och ja, det kom någon lyckotår. Sjöng för full hals på 1D låtar från Cd skivan och bara kände GLÄDJE. Vi kom överrens om att det här är det bästa som vi har gjort! När vi kom hem starx före 10 frågade mamma om vi fått några biljetter och jag kunde inget annat än att skrika rätt ut. HUR LÖJLIGT SOM HELST hahah sedan när jag kom in bara känslorna välde över mig och jag skrattade och grät på samma gång.
 
Jag vet att jag låter löjlig men var tvungen att få skriva av mig. Jag vet också att jag kommer fram till att vi ser grabbarna på senen tänka alla möjliga pesimistiska tankar. Jag kommer inte våga tro att det är sant tills vi är där.

LYCKA!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0