WoHo!!

Det kan man då allt säga. Fick mitt körkort i måndags! Blev så glad när jag tryckte på rätta och jag hade fått godkänt! Så skönt! Detta har jag längtat efter sedan jag började i februari! Har kört till skolan två gånger denna veckan. Jag hoppas dock på att jag snart får mig en egen bil att köra, så att jag inte behöver låna mammas när hon inte jobbar. :)
 
Annars så har den här veckan gått snabbt! Särskilt dom här sista dagarna på veckan, då vi endast har halv dagar typ. :) Vi har även börjat med skolan lite mer på allvar nu, har några prov som kommer och någon redovisning m.m. :) Det är även skönt att det fortfarande är sommar värme ute, en riktig indian sommar vill vi ha!! :D
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0