2014-04-02

Studenten närmar sig med stormsteg känns det som. Det är nästan bara två månader kvar!! Så fort vi började prata lite om studentdagen i skolan idag så blev jag jätte nervös, tänk då hur nervös jag kommer att vara den dagen! Sedan så måste balen planeras mer, det enda jag känner just nu över studenten är att det kommer bli dyrt, herregud. Kommer så klart bli roligt alltihop. :)
 
Lite låtar som jag idag på lektionen fastnade för och har inte kunnat sluta lyssna på är:
Nicki Minaj - Marilyn Monroe
Nicki Minaj - Gun Shot
Nicki Minaj - Beautiful Sinner
 
Enjoy! :) ;)
Dio och Didde! <3
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Hahaha sötnosar

2014-04-04 @ 18:41:06


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0