Påsklov!

Äntligen är det påsklov, sista lovet innan studenten så man får passa på att vara ledig. ;)
Jag var dock hemma sjuk nästan hela veckan så det är inte så att jag behöver sova ut efter en tuff sista vecka, men det är skönt att kunna göra saker under dagen, det blir så väldigt tröttsamt att vara sjuk och sova hela tiden.^^
 
Igår så gick jag och mamma en promenad runt sjön och jag hade med mig min kamera, blev väl inga jätte bra kort. Det känns även lite jobbigt att behöva stanna hela tiden, hade ju velat vara kvar längre och ta kort men det blir inte att man gör det när man är ute och går med någon som inte har kamera med sig som bara måste stå och vänta. Så nästa gång så hade Lina kanske kunnat komma hit och vi hade kunnat gå runt sjön och ta kort. :) Eller någon annanstans också så klart. :)
 
Vi har även bestämt oss hur det blir med balen, vi tre ska gå tillsammans och vi ska kolla klänningar på måndag. Sedan så är även frisör fixad. Nu är det bara sminket som behöver fixas. :) Känns bra att ha kommit igång och kommer någon vart med balen, har velat fram och tillbaka en lång tid.^^
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Call me anytime =)

2014-04-13 @ 13:05:37

Postat av: L

behöver nästan någon som släpar med mig ut för att fota annars tar jag mig knappt ut

2014-04-13 @ 13:06:26


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0