UT milen



Hej!
I Dag var jag med på Ut milen fast jag sprang bara 5 km och FY vad missnöjd jag är haha. Jag har inte tränat på flera månader och värmen var ju inte direkt till fördel men endå, jag vet att jag kan bättre! Hade ingen ork och det kändes som att jag bara gav upp i stället för att kämpa. Hade nästan 4min långsamare än vad jag hade på kretsloppet och då var endå den rundan en halv km längre. Jag hoppas det här blir en motivation till att börja träna igen! 

Nu har jag duschat av mig all smuts och svett,  plockade nämligen sten på åkern i eftermiddags. Fötter, armar, ansikte m.m var brun av jord haha, fy! Men nu så, nu känner jag mig fräsh igen^^

Nu står det grillning på schemat och i morgon blir det shopping på schemat yeeeey! :D
 
/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0