"äntligen" helg



Haha det är klart att det är skönt att helgen börjar redan nu (torsdag) men jag kan inte påstå att skolveckan har varit speciellt jobbig. Det jobbigaste har varit att somna i tid på kvällarna och vara utvilad på morgonen, det har INTE gått, fy vad trött jag har varit.Speciellt i dag var sängen väldigt varm och skön så det tog en liten stund att ta sig upp hehe. 
 
De här tre dagarna som vi är lediga ska jag försöka ta mig ut och fota lite. Saknar att gå mina fotorundor som jag brukar göra, det var ett tagsedan nu. Jag och R kanske skulle ta och åka ut på en fototur om vädret är ok?? Det skulle ha varit kul :)

Nu: Tillbaka till tv:n;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Det tycker jag låter som en jätte bra ide :) ;)

2014-02-21 @ 16:07:30

Postat av: L

Givetvis är vädret på "topp" men det kankse inte spelar ngn roll =)

2014-02-21 @ 19:31:22


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0