Aw!

Ååå lilla Mira, har knappt några bilder på när hon var liten, blev så glad när jag hittade den här på mammas facebook sida :)

Någonting som är bra med facebook, mobiler och allt det här är att det är 100 gånger lättare att fota och spara bilder som ex på facebook. Tiden går ju så himla snabbt, kan knappt fatta att Mira redan är 6 år! Ååå lilla sötnos =)
 
I dag är jag glad på tal om ngt annat. Inte för att det var första skoldagen i dag på 5 veckor, nejnej utan för att jag har gjort min Svenska redovisning! Hur det gick går ju att disskutera men iaf, jag genomförde den och oj vilken lättnads kännsla jag kände efter! Så skönt att ha gjort den. Sedan har jag även hämtat ut min studentmössa, känns bara ovärkligt. STUDENTEN är om 108 dagar!!!!

Nu ska jag kolla runt på datorn lite byebey :)

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0