Happy birthday to me!!

Idag är det inte en vanlig dag, för idag är det min födelsedag! :)
 
Får ursäkta för att bloggandet inte har varit på topp och lusten till att ta kameran med ut och fota har inte heller varit på topp. Det är så tråkigt väder som bara tar energin från en. Man har varken energi till att ta kort eller göra någonting mer än att sova. Dock var det soligt en stund idag och det ligger på plus så snön har börjat smälta, dock kommer det väl att frysa på igen.
Det är nu sista veckan på praktiken, känns både skönt och inte. Kommer vara super gött med lov och att få sova ut. Men jag kommer sakna alla små söta barn. Får väl försöka få sommarjobb där i sommar om det går. :)
 
Igår var jag, Elin och Lina inne i stan ett tag för lite shopping. Älskar att vi kan åka in själva utan att behöva fråga om skjuts. ;) För mig blev det en kofta, en t-shirt, ett par jeans, en sport h, en luvtröja och ett läpp syl. :)
Får hoppas bara att jeansen inte töjer sig allt för mycket. En halv storlek sa dom, så hoppas att det inte blir för stort. Det är det som är jobbigt med att köpa jeans, att hitta ett par som inte töjer sig allt för mycket. Men men, det ska nog bli bra det där. :)
 
Ikväll ska vi ha lite myskväll här hemma. Det blir tacosgratäng och sedan chokladpudding till efterrätt. :) Plus presenterna från familjen. :D
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0