Ny köpt

   

Jag har länge tänkt köpa någon mer Victoria's secret produkt men har känt att det kanske är lite onödigt att prioritera. Men sa till mig själv att när jag har fått mitt körkort ska jag köpa mig någon rolig boddy mist så det har jag gjort nu :D

I morgon är det näst sista praktiken och ag känner mig väldigt kluven. Skönt att få lov men jag hade nog gärn stannat en vecka till åtminstone. Fast det ska så klart bli kul att gå tillbaka till gamla rutiner också. Jag som är väldigt blyg utav mig behöver lite tid på mig att "komma igång" ordentligt. Nu när jag äl har börjat göra det är praktikperioden slut, synd! 
Jag hoppas att jag kommer få möjlighet att komma tillbaka till förskolan men vi får se =)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0