Tunnel



För några dagar sedan fick jag åka med pappa och lämna betong i tunneln som dom håller på att bygga till motorvägen. Det var faktiskt riktigt häftigt att se, coolt att veta att det om ett par år kommer vara en stor väg rakt igenom full med bilar! 
Inne i tunneln luktade det betong men det var ganska varmt och skönt där inne. Japp, en liten upplevelse var det allt =)
 
IDAG har jag och syrran fikat med bästaste R för att fira hennes födelsedag som är i morgon!! Efter det drog vi till stan och shoppade lite. Jag hittade en tröja, en kofta och en sport bh, hårinpackning och en olja för håret som jag tycker är väldigt bra =) Nöjd med mina köp! 
Nu taggar jag för sista praktik veckan genom att slöa i soffan framför tv:n... ;)


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0