2014-01-02, 15:59

Hallå! Jag hoppas att erat nyår har firats in bra och att det nya året har börjat bra för er. :)
 
Själv firade jag in det nya året med Lina, Elin och Lollo. Vi åt trerätters, spelade spel och skrattade hela kvällen. Vi gick upp en bit över deras hus för att kolla på raketerna. Har en 26 min film av den promenaden på min mobil då jag använde min mobil som ficklampa. Alltid roligt att kolla tillbaka på den någon gång i framtiden. :) ;)
 
De första dagarna på det nya året har jag spenderat med att läsa. Läste klart första boken "cirkeln" i helgen och har nu börjat på andra boken som heter "Eld". Har kommit ungefär halvvägs. Tiden bara rinner iväg när man läser, man börjar läsa när det är ljust ute och när man tittar upp så är det redan mörkt. ^^
 
Tips på tre låtar jag inte har kunnat slita mig ifrån: Alla är från Hunger Games: Catching fire albumet.
 
1. Elastic heart - Sia, The weeknd, Diplo
2. We remain - Christina Aguilera
3. Devil may cry - The weeknd
 
Så bra låtar!! :D Enjoy! ;)

Hade på mig det här nagellacket i tisdags. Det är en ganska så häftig grön färg. Fast så här på vardagen så passar den inte riktigt in. Lite mer för speciella tillfällen. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0