Blandade bilder.


1. Mitt hår (eee okej)
2-3. Ny mobil
4. Ny bok (lånad av Rebecka)

Hej! Skönt  att det är lördag i dag. For upp halv sju i dag och tänkte att det var skoldag och jag höll på att försova mig. När man kommer på att det ä lördag och kan återgå till sängen- YES vad bra det känns då ;) En riktig lättnad for genom kroppen haha. 

Annars har jag inte hunnit göra så mycket i dag. Skoldagen... (råkade jag skriva) jag menar, hovslagaren har varit här så förmiddagen har tillbringats i stallet några timmar och sedan har jag läst i boken som förövrigt är väldigt bra än så länge =) Har saknat att läsa hur länge som helst men eftersom att jag har haft körkortsteori att läsa har jag inte vågat börja på en ny bok. Vet att jag är urdålig på att prioritera plugg så det var lika bra att låta bli ^^ 

Ville bara säga hej! Byebye.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0