Grått väder!



Hahah kattungar är söta och roliga men vissa stunder är dom extremt jobbiga! Som till exemel, när en av dom (Iris) klöser på min matta, när dom hoppar upp på bordet trots att dom vet att dom inte får och jagar varandra fram och tillbaka i mitt rum när jag försöker sova m.m. Det sistnämnda hände i dag nämligen men annars, när dom inte väcker mig, är det väldigt underhållande^^ När Iris ska smyga sig på Doris hukar hon sig, trampar med tassarna (så att det ser ut som att hon vickar på rumpan) och hoppar iväg. Det ser jätte roligt ut och kan bara sitta och kolla på dom när dom håller på. Önskar att vi hade mer kort på när Biffen och Nesse var små. Jag kan tänka mig att dom var hur söta som helst som kattungar (fast det är väll alla kattungar) 

Dags att bege sig ut i regnet. Såg en skymt av solen i helgen men sen dess kommer jag inte ihåg jag såg den senast. Så himla tråkigt!! Inte konstigt att man blir butter ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0