Kan äntligen andas ut..



Haha känns som att jag har skrivit det hur många gånger som helst men äntligen, äntligen har jag fått mitt körkort! :D Trodde först att det var ett skämt, kunde inte tro att JAG har fått körkort. Känns så otroligt skönt att äntligen få släppa all nervositet och spänning. Var inte så nervös när jag skulle köra men det jobbigaste var alla tankar som for runt i huvudet innan. Har inte kört själv än. I morses så gick det inte att tanka bilen så jag och syster var tvugna att ta automat bilen och eftersom att jag inte ville köra automat första gången får jag vänta med att köra tills i morgon (mamma tankade med ett annat kort)
vill bara skrika WOHOOOOO ;)
 
Bilderna: Fick för en gång skull med alla de stora hästarna på samma kort (utmaning^^) Lasse är också med i för sig, längst ner i vänstra hörnet. Han ville inte känna sig utanför så han fick ha sitt lilla täcke på sig, även om han egentligen inte behöver det. Så att ni vet XD

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Så grymt härligt!! Nu har vi alla tre körkort!! Whoop whoop!! :D

2014-01-28 @ 21:32:39

Postat av: L

Nu blir det åka av ;D

2014-01-29 @ 17:26:10


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0