skola = ångest

Söndagsångest någon? Jag har då det. Hatar verkligen att komma tillbaka till skolan efter ett långt lov. Har ingen energi till det eller motivation. Men sedan så vill jag inte tänka på vad jag ska göra efter skolan, läsa vidare direkt? Jobba ett tag? Varför ska det vara så svårt. :/
 
Idag har jag försökt hålla mig sysselsatt så att jag inte ska tänka på att det är skola imorgon. Min storasyster var här ett tag på förmiddagen, sedan har jag mockat och fixat i stallet och nu på eftermiddagen har jag storstädat mitt rum. Så nu är allt rent och fint, till och med garderoben har blivit storstädad. :)
 
Ska snart äta middag och efter det läsa klart min bok. Vill inte att boken ska ta slut. Det finns en tredje bok med, men den har jag inte. Får nog ta och köpa den i veckan. Orkar inte vänta tills min födelsedag.^^
 
Ha en fortsatt trevlig sista dag på lovet. :)
Här får ni en trevlig vinterbild som är tagen för något år sedan. :)
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer

Postat av: L

Haha goss-mule!

2014-01-08 @ 14:46:28


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0