Stress, panik, ångest, rädsla

Ja det är lite av de saker jag känner inför studentveckan. Vad ska jag göra efter studenten? Jag vill inte tänka på det, men jag vet att det inte kommer att lösa sig förens jag kommit på vad jag ska göra. Ska man läsa vidare direkt? Eller ska man jobba ett tag? Ska man göra någonting helt annat? Alla som är glada och ser fram emot studenten är jag väldigt avundsjuk på. Jag vill också vara glad och se fram emot studenten, men det kan jag inte riktigt göra. Får bara hoppas på att det löser sig.
 
Saker som jag dock ser framemot är:
 
- One Direction - Were we are tour!!!
- Sommaren
- Åka till stugan med Elin och Lina
- Min nya jacka som ska komma inom ca en vecka!
 
Så det är inte allt stressigt och skrämande. Lite roligt som man har att se framemot också. :)
 
Idag ska jag på kalas hos kusinerna. Sedan så ska jag ta eftermiddagen till att läsa i min bok. Har inte haft så mycket tid den här veckan att göra det på. Så jag får passa på när jag har tid över. ;):)
Ge mig sommar nu tack! :D
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Om det är till någon tröst så är du inte ensam om att känna så :/
Får fokusera på allt det roliga efter studenten i stället :D

2014-01-19 @ 17:41:53


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0