vad har hänt med bloggen?

Finaste lilla killen ♥

Vad har hänt med bloggen? Egentligen så är svaret ingenting. Det händer INGENTING här. För det mesta ekar det öde här och det tycker jag är väldigt tråkigt. Jag rör knappt min kamera längre och gör jag det så tar jag ett tiotal kort innan jag lägger ifrån mig den igen. Varför? Jag har ingen insperation, lust eller vilja till att fota. Jag har inte tröttnat på att fota men jag behöver något nytt och intressant. Har funderat på att köpa ett nytt objektiv men tyvärr så kostar dom en del. Tror dock att det behövs för att kanske få igång min insperation igen. Jag vet inte men jag vill ha NÅGON typ av förändring. 
Vill ju att bloggen ska uppdateras varje dag med nya, fina bilder, så som det var förr. Vill inte att den ska stå öde i flera dagar innan nästa uppdatering. 

Vet inte vad som kommer att hända med bloggen i framtiden men jag hoppas HOPPAS att vi kommer bli bättre på att uppdatera, fota och skriva :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0