UPPDATERING



Det var ett tag sedan jag gjorde ett blogginlägg senast men det har inte hänt så mycket därimellan. Thelma, min mosters häst har kommit hem från sin fodervärd. 5sos album har släppts och som är sjukt bra btw! Som Rebecka nämnde i blogginlägget under så ska vi på deras konsert nästa år. Den är gången nöjde vi oss med sittplatser. visst, det var en väldigt häftig upplevelse att komma så nära som vi var på 1D konserten men att köa i 8 timmar och trängas så att man får panik.. kändes inte speciellt lockande. Inte den här gången i alla fall ^^ 
Jag har varit på Lidseberg och falsterbo också. Jag hade inte med mig kameran till falsterbo. Det var väldigt skönt att slippa bära på den faktiskt. Har förresten inte fotat alls mycket. Dagarna har flytit på med jobb och andra saker helt enkelt :)
Varit och sett Draktränaren 2 på bio också som jag rekomenderar, den var SÅ BRA! :) 
 
Hm..det var nog det jag har gjort, inget speciellt med andra ord :)
 
Förresten, den 22 juli, om tre dagar, har vi haft den här bloggen i 4 år- HURRA!!! Även om v kanske så småningom slutar skriva på den här bloggen tror jag att vi ALDRIG kommer att ta bort den. Den har betytt så mycket under alla dessa år. Det har varit på grund av den här som jag många gånger tagit med kameran och fotat bara för att ha "bilder till bloggen" Sen är det självklart kul att kolla tillbaks på alla gammla inlägg :) 

Ses!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0