2014-06-13



Fredagen den 13:e, "otursdagen" var ärligt tarlat en av de bästa dagarna i mitt liv. Då jag fick se både One Direction och 5sos LIVE! Tror jag har skrivit det överralt nu men jag kan inte låta bli! Det var en helt obeskrivlig känsla som jag inte kan sätta ord på!

Vi fick helt ok platser. Vi kom ca 6-10 m ifrån dom. Helt otroligt. 

Nu i efterhand känner jag mig ärligt tarlat lite deppig. Allt som finns kvar är bilder, videos och minnen. Det känns så tomt på något vis. Hade de kommit till Sverige nästa år också hade det känts bättre men nu gör de inte det och jag kan inte låta bli att tänka att det här kanske var första och sista gången jag såg dom live. 

Nej ska inte deppa, har ju massa annat att se framemot! 

/ L i n a

 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0