Bilder


Seg dag i dag måste jag säga. Började med att åka in med hästarna till ridhuset för att för en gång skull få rida på ridbanan. Det var skit varmt och svettigt så efterått blev jag helt matt och illamående. Tror inte jag hade druckit ordentligt för det kändes mycket bättre efter lite(mycket) vatten:) Själva ridpasset gick helt ok men jag skulle ha behövt någon som stod och tjatade på mig. Blir alltid väldigt slarvig när ingen säger till mig ^^
När vi åkte hem åkte vi förbi ett ställde där de säljer jordgubbar och det var helt hysteriskt med folk. Bilarna var parkerade på båda sidorna av vägen, folk sprang mitt framför bilen och det var hur lång kö som helst! Ett tecken på att det är midsommar i morgon.
Annars har jag inte gjort så mycket mer i dag. En riktig slö dag :)
 
/ L i n a
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0