Känslofylld blandning



Jag trodde ALDRIG att den här dagen skulle komma, det har alltid känts så långt borta men nu, nu är den här... Jag vet inte vad jag känner. Jag har alltid längtat efter att sluta skolan och slippa alla "måsten". Det är först nu som jag inser hur fel jag har haft under alla år. Det är NU allt ansvar börjar och listan på "måsten" kommer att vara längre än någonsin. Jag känner glädje, nervositet, ångest, sorg, panik, förväntansfullhet och allt därimella. Jag är glad för att ha möjlighet till att göra precis vad jag vill och ångest för att jag vet inte vad jag vill. Hahah..
 
Ååå jag kommer att sakna alla så otroligt mycket. Att få umgås med kompisar varje dag och prata om allt ointressant som hänt efter skolan, att sitta tyst och vänta på att lektionen ska börja, att skratta åt dåliga skämt och att bara vara.. jag. 

Älskade BF, jag kommer sakna er jätte mycket men jag hoppas vi kommer att ses efter skolans slut också. Och lycka till i framtiden allihopa, vad ni nu ska hitta på :) <3 
 
MEN skolan är inte slut än. Det väntar fortfarande tre dagar fullspäckade med skoj TAGGA!!!

/ L i n a
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0