regniga dagar och fina kvällar

Ja den här veckan så har det varit regniga dagar och fina kvällar. Igår var det dock hur fint som helst på förmiddagen men runt halv ett så kom molnen. Sen har det varit molnigt hela veckan men kvällarna har blivit fina. Alla molnen delar på sig och det blir vackert väder. Igår kväll så åkte jag och mamma ut med båten för det var så fint på sjön, helt spegelblank var den. :)
Jag var även med Lina och hennes mamma när dom tränade igår. Jag kollade på och tog massa kort.^^ Över 600 st blev det tydligen, woops^^ Men bättre med för många och några bra än för lite och inga bra. ;) :)
 
Idag ska jag med när Elin tränar, vilket ska bli roligt. :) Får hoppas att jag får några bra kort på henne också. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0