Sista veckan

Ja idag börjar vi våran sista vecka i skolan. Idag var det studentkamp på schemat. Vi kommer väl inte vinna men jag tycker då allt att våran klass var riktigt duktiga! :)
Jag är inte säker på hur jag känner över att sluta skolan. För det mesta så är jag inte alls glad över det. Känns som om man kommer tappa hela den sociala biten. Att vara omringar av personer i sin egna ålder och att alltid ha någonting att gå till. Visst jobb kommer man väl ha, men det är inte samma sak. Då umgås man bara med personer som är äldre än man själv. Det är helt enkelt inte samma sak. Jag trodde nog aldrig att jag skulle säga att jag gärna hade gått ett år till i skolan, men just nu känns det som om det inte hade gjort mig nått. ^^ Man blir liksom fast i samma spår och man umgås med samma personer, men i skolan så blev det inte helt detsamma, kanske inte så lätt att förklara eller förstå, men jag kommer helt enkelt sakna skolan. Sedan så måste jag väl nästa år söka in till högskola, vilket kommer bli intressant indeed.:) ;)
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0