STUDENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

 
Vad ska man säga!? Torsdagen var minst sagt en dag som inte går att glömma. VAD HÄNDE??? Har nog inte riktigt insett än vad studenten innebär, det är så himmla mycket att smälta.
Det roligaste av allt var utspringet och flaket. När jag sprang ner från trappan efter att ha gjort en dans som klassen övat på i flera månader så kunde jag inte hålla tillbaks tårarna. Allt kändes så ovärkligt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen haha! Flaket var också skit kul. Har nog aldrig varit så högljud innan som jag var då. Vi hoppade, skrek blåste visselpipor, sjöng, hejade, stampade och hade bara väldigt kul. Har haft träningsvärk i mina vader nu i två dagar bara för det haha. 

" FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA!" 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0