Göteborg horse show 2014



Hej! Årets bilder från gbg horse show! Som vanligt är det alltid lika kul att vara där och lika sorgligt när det är över. Tror ingen kan förstå vilken stämning (och spänning) det är innan man har varit där haha. Sen så är det ju så klart ett + om man är intresserad av hästar också men endå :)

Tror jag behöver ett nytt objektiv, tycker att bilderna blev bättre förra året. Om det inte är objektivet vet jag inte vad jag har gjort fel i år. Tycker knappt det var värt att ta med kameran, den var bara en börda om jag ska vara ärlig. Fast åandra sidan, hade jag inte tagit med den hade jag ångrat mig. Så är det alltid ;)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa. Är trött och ska gå upp tidigt i morgon för att se vasaloppet (nörd) haha. god natt =)
 

/ L i n a
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0