Hej...



Lite bilder från det pågående bygget av motorvägen. Det känns ganska märkligt att tänka att om bara några år kommer den här vägen finnas med på kartan och vi kommer bara ha som minne att det en gång i tiden låg skog där. Usch, jag tycker det är lite läskigt hur tiden förändras så snabbt för jag menar, den här skogen har alltid funnits för oss och nu plötsligt huggs den ner. Självklart tycker jag att det är lite spännande också men jag hade gärna sett vägen byggas på lite längre avstånd från huset..  Det går ju inte låta bli att fundera över hur det kommer bli när motorvägen är färdig. hmhmhmhm.....

Jag ska försöka att fota lite då och då för att se utvecklingen för bygget men det går ruskigt snabbt kan jag säga. Det kommer säga vipps så är vägen färdigbyggt ^^ 

/ L i n a



Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0