Onsdag



Hahah ursäkta för alla kattkort som jag har lagt upp nu det senaset, förstår om det blir tröttsamt. Just nu är jag inne i en "ta-kort-på-katterna-period" senast var det nog "häst period". Har faktiskt tänkt på det förrut, jag är alltid inne i en period där jag är helt fast i något sedan byter jag till något annat. När det gäller mat så är det alltid så. Jag äter samma sak ofta morgon och kväll tills jag tröttnar på det eller hittar något annat gott att äta. Minst för några årsedan  när det enda jag åt var knäckebröd och morötter. Hahha. Just nu är jag inne i någon period där jag äter mycket smörgås ^^ 
 
Hur som helst! I dag hade vi redovisning på samhäll. Var för en gång skull inte så nervös över redovisningen och det var skönt. Vi skulle presentera vår påhittade stat som vi jobbat med de senaste veckorna. Vet inte om själva innehållet var så bra men jag är faktist mest glad över att jag genomfört en redovisning, som alltid. Hatar redovisningar och känner alltid en enorm lättnad släppa från bröstet när det är överstökat =)

Nu ska jag gå och sova, god natt =)

/ L i n a
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0