Soliga dagar!

Det har då allt varit riktigt härligt med de här soliga dagarna. Vill inte att det ska bli sämre väder i veckan. Men snö står tydligen på schemat...typiskt.
 
De senaste dagarna så har jag sovit hos min storasyster. Har varit väldigt mysigt. Har dock vaknat upp flertal gånger på nätterna av att en viss katt suttit och tuggat/"tvättat" mitt hår och lekt med min fläta.^^ Vi har kollat på film, ätit massa godis och skrattat. Har även kollat på en modern family, en serie jag definitivt ska fortsätta se på. Väldigt rolig. :) Fast ikväll blir det till att kolla ikapp massa youtube videor och PLL avsnitt 23 (tror jag) :D Har längtat hela veckan på att titta på PLL. Så spännande, bara två avsnitt kvar nu. :)
Lilla Dio för ett par dagar sedan, så söt! ^^
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0