This picture makes me happy ♥

Det här är en bild som alltid får mig att le för att 1. Poma ser så rolig ut och 2. Jag tycker att hela hunden utstrålar lycka och det gör mig glad. Minns att Poma gjorde ett utav sina "bulle ryck" och sprang runt som en tok på gräsmattan när vi nyss kommit hem från träskbränbollen^^

På tal om något HELT ANNAT! Såg catching fire igår med mamma. Fcik hem filmen i onsdags och har väntat länge på att visa henne den. Det som jag tycker är roligt är att jag och Elin alltid lyckas få henne att läsa och se de böcker/filmer som vi älskar. Det roligaste av allt är att mamma alltid värkar älska dom nästan lika mycket som mig och Elin även om det oftast är ungdomsfilmer/böcker hahaha. Det gör mig ganska förvånad eftersom att mamma alltid brukar förstöra filmerna genom att säga "eller hur" " men vad töntigt" ^^ 
Nästa gång ska hon få se vampire academy filmen ;);););)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0