Vad det nu var jag skulle blogga om...



Varför är det alltid så att jag sätter mig framför datorn, vet precis vad jag ska blogga om men när jag loggar in och är redo att skriva.... har jag ingen aning om hur jag ska börja. Jag kan sitta och tänka ut en lång text som jag ska blogga om men i sista sekund ångrar jag mig och vet inte längre vad jag ska skriva. Typiskt!

I alla fall, det har varit en dryg skoldag i dag. Har inte haft någon ork och som vanligt är det för att jag inte sovit tillräkligt. Jag säger till mig själv att jag SKA lägga mig i tid men alltid är det någonting som jag fastnar för. I natt läste jag ett bra tag sedan råkade jag fasta vid youtube och Vine. MÅSTE skärpa mig men ack vad svårt det är ^^

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0