Vår!

Helgen har då verkligen varit fantastisk! Vädret har varit på topp och det har varit varmt och skönt. Så härligt med värme och sol. Man blir på så bra humör och man orkar göra mer saker och man är ute hela tiden. :) Det får gärna hålla i sig nu ett tag fram. :)
 
Imorgon är det skola och jag orkar då inte. Den här veckan så har vi religions prov och det känns som om det är hundra nya ord man ska kunna...får börja plugga imorgon om jag ska ha en chans. Sedan så är det nästa vecka redovisning på svenskan, inför hela klassen och inte bara våran lilla klass. Det kommer bli jobbigt och jag kommer ha ångest över det fram tills det att jag gjort redovisningen och kan sätta mig på min plats igen. Sådant här förstör hela veckor för mig, kan inte slappna av, jag tänker på det hela tiden och är nervös inför det. Redovisningar har då aldrig varit min grej, blir bara så nervös att jag stammar, skakar och blir röd i andsiktet. Så jobbigt! Kommer bli skönt när den är över.
 
Igår så var jag och mamma ute på en promenad och jag bestämde mig för att ta med kameran och ta några kort. Det gör verkligen skillnad när man kommer till nya miljöer med kameran, det är så tråkigt att vara på samma plats hela tiden och fota. Så det var roligt att ha med kameran. :) Några hyfsade bilder blev det i alla fall. ;)
 
Dio poserade så fint för ett kort.^^ Så söt! :D
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0