Vår!

Äntligen så har vi haft några riktiga vårdagar. Det var vackert väder i lördags, söndags och idag! Det är så skönt när man är ute och man känner hur solen värmer! :D
 
Idag så hade vi tur och fick jobba hemma med svenskan, så vi kom hem runt tre. :) Då hade man i alla fall några timmar kvar av solsken. Passade på att ta fram kameran en stund. Blev några helt okej bilder. :)
Imorgon är det redovisning på samhäll som gäller, redovisningar förstör hela ens dag...usch. Får hoppas att det går bra och att vi får det gjort snabbt.^^
Fick hem min skiva jag beställde i lördags, Lea Michele - Louder. Så nu har jag någoting nytt att lyssna på i bilen när jag åker själv. :) ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0