Vårtecken!!!

Vårtecken nr1: Tussilago, Vårtecken nr2: Tranorna som har börjat komma, såg 5st i dag (på två olika ställen)

10 Mars redan, OJ! I dag har jag värkligen kännt mig så opeppad i skolan som det bara går. Kände att jag bara ville strunta i allt och åka hem.
Det känns som om energin jag har när jag kommer till skolan försvinner så fort jag kliver innanför dörren. Det märks att det här är "slutspurten" och inte långt kvar till mållinjen. Jag vill jobba, tjäna pengar och ha roligt på samma gång. Det kan man ju få drömma om i alla fall.... ;)

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och vänta på att farmen ska börja. Farmen, ett sånt där skitprogram som man inte vill fastna för men gör det endå ^^  HEJ DÅ


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0