Godmorgon

 
Vaknade kl 7 i dag och trodde att jag var tvungen att gå upp men sen kom jag ju på att det är helg! Skönt när man inser att man kan lägga huvudet på kudden igen och somna om.
 
Vet inte vad jag ska hitta på idag mer än stallet och Eurovision. Funderar på att åka in till stan en sväng och bara kika runt lite. Jag har märkt att det är väldigt skönt att gå runt och titta i affärer själv. Jag är alltid så himla seg i affärerna så alla andra blir klara före mig- jämt. Förstår om det är drygt att vänta på någon som aldrig blir klar så därför är det skönt att få gå i sin egen takt själv hehe. Även om det så klart är mycket roligare med sällskap=) Jag får se hur jag gör helt enkelt! 
 
Vad ska ni hitta på i dag? :)
 
/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0