Min utsikt

 
Något som jag älskar med mitt rum är de stora fönstrerna som lyser upp hela rummet. Älskar att kliva upp på morgonen och se solen lysa, hästarna i hagen och de gröna träden. Tror nog jag har bäst utsikt av alla faktiskt.  
 
I dag har det varit en väldigt kort skoldag. För att vara exakt så har vi bara haft en timmas lektion där vi gjorde en rolig lek haha. Leken gick ut på att skriva tre saker som man trodde att ingen i klassen visste sedan skulle vi gissa vem vi trodde hade skrivit vad. Kul sätt att lära känna varandra önnu bättre tycker jag :)
 
japp det var det haha, har blivit sämst på att blogga! beybeyebye
 
/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0