Trött måndag



Jag känner mig så seg i huvudet idag som man alltid gör varenda Måndag. Det känns som om man har ansträngt huvudet i ett tufft matteprov men i självaverket är det bara för att det är dagen efter helg^^  När jag sitter ner och skriver och försöker få ihop något vettigt blir allt bara en röra och jag vet inte hur jag ska formulera mig. Det har varit så väldigt mycket det senaste. Jag brukar oftast hitta ett flyt i skrivningen och bara skriver på men nu går det bara inte! Jag orkar inte skolan, jag vill inte jobba i sommar, jag vill ha ett mega lång sommarlov som aldrig tar slut. Om det endå kunde vara så enkelt men det är det ju så klart inte. Jag är självklart glad över att jag har ett jobb i sommmar, det ska jag inte klaga på. Jag tycker bara det är så jobbigt att komma till ett nytt ställe med nya människor och nya rutiner. Allt låser sig för mig och jag får inte fram några ord. Jag blir blyg och osäker vilket jag HATAR. Jag är annars en ganska social person, när jag är med dem som jag värkligen känner. När jag kommer till ett ställe där jag inte kan vara mig själv får jag nästan ångest och vet inte vart jag ska ta vägen. Förstår ni hur jag menar? 

Åå Gud, jag hoppas att det här blir en bra sommar och ett bra år.

/ L i n a


 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0