Blogginlägg nr 3- jag är på språng!


Inte dåligt att blogga tre gånger på bara några dagar + att jag gör det för att det är kul, inte för att jag "måste". 
Tycker förresten att bilden är väldigt fin, eller rättare sagt, hästen på bilden är väldigt fin. Men när jag tryckte upp den i storbild grimaserade jag för att kvalitén är så dålig. Hela bilden är grönkrusig på något vis(syns tydligt på träden i bakgrunden. Känner att snart MÅSTE jag ha ett nytt objektiv. Det enda som hindrar mig just nu är att jag köpt så mycket annat den senaste månaden och sen behöver jag köpa ytterligare mer saker som är prio 1. Till exempel ska jag till Ikea i morgon och leta efter en liten byrå att lägga kläder i. Har redan köpt en stor byrå men i den fick inte allt plats i. Sen har vi äntligen bokat en tripp upp till åre och det kostade också en del... Men det skulle vara väldigt kul att ha ett nytt objektiv innan åre resan... Får fundera på saken. 

Hej så länge!
 
/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Jag vill också ha ett nytt objektiv innan åre! :D

2015-02-03 @ 18:10:52

Postat av: L

Kan kolla på lördag??

2015-02-03 @ 19:41:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0