Göteborg horse show 2015

Bilder tagna idag när jag och vovarna gick på en liten promenad till åkern. Poma sprang runt med den där pinnen i munnen som en tok så jag kunde inte låta bli att skratta åt han. Så söt.
 
Hej! Ångrar just nu lite att jag inte hade med kameran till Göteborg men just då var det väldigt skönt att slippa bära med på den. Vi åkte dit på dagen i torsdags och sen igår eftermiddag. Det har varit jätte kul båda dagarna men det var mycket roligare program på fredagen. Stämningen är helt otrolig när det är så mycket folk och man kan inte annat än att dras med i allt jubel. Inte för att jag är den som skriker och jublar men i alla fall! Det blev mycket klappa händer och spänning. 
 
Programet var slut vid halv tolv, lite senare än planerat. Sen när vi skulle åka hem var det en så tjock dimma att det stundtals inte gick att köra snabbare än 80 km/h obehagligt! Hem kom vi i alla fall strax innan ett. 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0