Kalas och jobb

Om ni vill veta vad jag har för bakgrundsbild på datorn:
 
Hello.. Just hemkommen från jobbet och sitter nu i soffan med en godispåse. Det är så skönt när man kommer hem att bara slänga på sig pjamasen och sen inta soffläge. Slappa där någon timma innan det är dags att gå och lägga sig. 
 
Annars har jag inte gjort något speciellt. Min lilla kusin fyllde femton år igår så vi firade honom idag. Mamma hade gjort en jätte god Orio tårta. Ni vet såna kakor som dom alltid visar i tre steg på reklamen 1. Vrid 2. Slicka 3. Doppa i mjölk (något sånt) Sen hade hon även gjort cupkakes i samma tema, även dom var goda men ej lika goda som tårtan. Synd att jag inte tog någon bild, riktigt fina var dom med ;)
 
 
/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0