Nytt till rummet


Eftersom att det inte går att redigera vitbalansen i det sugiga redigeringspogram jag använder fick bilderna bli lila/orange/blå i stället (hade gärna haft en vit ton i stället men det gick inte att ändra)
 
För ett par veckor sen fick jag för mig att möblera om mitt rum för att jag var så trött på hur det såg ut. Mitt rum har knappt en enda rak väg så det är väldigt svårmöblerat. Jag har bl.a flyttat ut sängen från min lilla Sovalkov till det stora rummet. Har aldrig riktigt trivts att vara i mitt rum för att när jag har suttit i sängen har jag bara fått stirra in i grå väggar. Det gillar jag inte. Andra alternativ att få sitta på en hård stol vid datorn och det gillar jag inte heller. Efter lite om möblering trivs jag myket bättre. Ska ta kort på allt senare när jag känner mig helt nöjd.
Senaste inköpet är den här lampan som jag köpte för 213kr. Tycker att det blev väldigt bra. Nu behöver jag bara hitta på något att fylla upp väggarna med så att det blir lite mer personligt.. och kankse en ny väckarklocka förresten. Fulare klocka är svårt att hitta haha. 


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0