Semla x2



Visst är det gott att äta semla en gång om året men 3 stycken är två för mycket. Bara i dag har jag ätit två stycken  så nu får det räcka med semla för det här året ;) Även smakat på den här omtalade semla wrapsen men det föll mig inte i smaken. Då föredrar jag att äta den traditionella semlan. Äter jag en "normal" semla tar jag alltid bort större mängden av grädden sen äter brödet och mandelmassan men i wrappsen så fanns det knappt bröd. Det var som ett fluffigt tunnbröd. Så nej, diss till det. Fast det var kul att prova något nytt.
 
Nu dör batteriet snart så måste avsluta.
Kan inte bestäma mig för om jag ska läsa, kolla youtube, se nytt avsnitt av PLL eller Heartland. (får väll ta och göra lite av varje)
 
/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0