2015

Irriterande tvkabel som hänger ivägen men annars, om man ignorerar den, gillar jag bilden =)
 
Hej på er! 
Sitter åter igen hos grannen och "snor" wifi. Är själv för tillfället och fjomp som jag är så är det lite läskigt. (säger jag och känner mig vuxen..) Men kunde inte hålla mig ifrån att åka ner i alla fall just för att blogga och så klart, kolla youtube. Har med mig dricka och en smörgås som jag ska ta när farmen börjar. Någon mer än jag som tittar på farmen? 

Ang. 2015, har ni något roligt planerat? Det finns så mycket jag vill göra men frågan är hur mycket av det som kommer att göras. Hitils ska jag förutom att jobba, åka till Göteborg horse show i slutet av februari. I  Maj ska jag till STHLM och se 5sos konsert, Juni ska jag till Göteborg och se 1D. Sedan vill jag även boka in en tripp till Åre för att hälsa på en kompis sen i höst skulle det vara kul att åka i väg någon stanns som till ex. England. Trodde aldrig att jag skulle få chansen att åka till London och vill så gärna tillbaks. Det var en sån sak som man prickade av från "to do" listan. Så häftigt! Bara att gå runt på Londons gator eller parker och tänka att marioteten av alla människor man såg var britter. Bara det kändes coolt haha. 

Vi får se vad 2015 har att erbjuda. Spänande.
 
/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0