Internet som aldrig dyker upp

 
 Efter att egon blåste förbi har vi inte haft något internet (tur att man har en så snäll granne) och det värkar inte som att det kommer bli lagat i första taget. Det har skjutits upp två gånger redan men nu hoppas jag att det ska vara lagat INNAN 5 februari, om inte det skjuts upp ytterligare. Utan internet kan jag varken vara uppkopplad på internet eller mobilen, man könner sig låst, läskigt nog. Tror att jag vid det här laget har kollat på varenda film vi äger + att jag har köpt mer filmer för att ha något att göra. De senaste dagarna har jag kollat på Millenium filmerna och Divergent. Jag fick Divergent böckerna i julklapp så nu var det första gången jag även såg filmen. Tyckte inte alls att filmen var så bra som jag hade förväntat mig. Handlingen kändes ihoptryckt för att allt skulle få plats men jag tror den kommer vara bättre efter ett par gångers tittnade. Nu när jag tänker efter så jämförde jag mest skillnaden mellan filmen och boken under hela filmen (går ju inte att låta bli) Boken var för övrrigt jätte bra! Det är en sån där bok som man blir uppslukad av och inte vill sluta läsa. Ni får gärna rekomendera en bok om ni har någon på lager. Just nu läser jag "nattens cirkus" men har inte hunnit så långt än. 
 
Förresten hur ser bilderna ut? För ljusa? Krusiga? Passade på att köpa en ny dator när min gamla gick sönder. Nyfiken på om bilderna ser ut som det samma från ert håll som mitt. Kan ju dock vara svårt utan att gämföra men från mitt håll ser de i alla fall bra ut, så bra som jag nu kan få dom hehe. 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0