Storm

Det var ett bra tag sedan man skrev någonting här på bloggen. Det är typ så alla blogginlägg börjar numera. Har egentligen ingenting att skriva om. Men kände att jag ändå ville få någonting skrivet. 
 
Så vad har jag gjort sedan sist? Jag har firat jul och nyår. Inte varit någonting speciellt, men ändå väldigt skönt att vara hemma och fira med famlijen. Jag har köpt en ny dator, en MacBook pro, är väldigt nöjd faktiskt. Det är bara lite nytt som man måste lära sig, men det går bra. Från och med februari så har jag heltidstjänst på jobbet, så då blir det långa dagar. Vilket är väldigt roligt, känns bra att dom är så nöjda med mig att dom låter mig ha lite mer ansvar. :) 
 
Som rubriken lyder så är det storm. Egon heter den, gulligt namn. Vi hade strömavbrott ett tag, så när den kom tillbaka så passade vi på att fylla på med vatten och sådant. Den har inte försvunnit än, så hoppas att den håller sig kvar. Har tyvärr inga bilder att dela då det inte finns några nya på den här datorn. 
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0