Äntligen fredag!

Nu är det äntligen fredag. Veckan har ändå gått väldigt snabbt om jag får säga det själv. Det ska bli så skönt att äntligen få sova ut imorgon. 
Mina veckor består just nu utav jobb, jobb och ännu mera jobb. Det blir inte tid till mycket när man jobbar från 8 till 16:30 eller 16:45 alla dagar. Men det är skönt det också, på sitt sätt.
Jag är inte sådär jätte bra på att blogga känner jag. Det var väldigt längesedan det kom upp ett inlägg från mig. Jag har inte tagit mig ut med kameran på jätte länge. Känner att jag får passa på i helgen om det blir väder fört. Skulle dock vilja ha ett nytt objektiv nu, kanske det som behövs för att komma igång igen. 
Längtar till GoT säsong 5 som kommer ut snart! En ny serie som jag älskat den senaste tiden är "The 100" så bra är den! Så om ni inte har någonting att titta på så ge den en chans. 
Tror jag faktiskt ska ta och kolla på ett avnitt nu.
 
- Rebecka

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0