Hoppas att den varar

Ja vi får allt hoppas att våren varar. Vill inte ha några bakslag av snö. Nu vill jag ha vår och värme. Veckan som varit var ju helt fantastisk. Det var skönt med en sol som värmde. Alla var så mycket gladare. Det brukar vara en pina att bli den som står och vaggar barnen sist. Tårna fryser och man tappar all känsel. Men förra veckan var det till och med skönt att stå ute och försöka få dom sista barnen att somna. Stod i solen och vaggade, var tvungen att ta av mig jackan och mössan för det blev alldeles för varmt. Stort +. :) 
Min storasyster var här i lördags och sov över. Så i söndags så tog vi en fotorunda, kort men det blev väl något kort iallafall. ;) Mycket roligare att gå och fota om man är två. Har förresten hittat ett objektiv som jag vill ha. Tänkte kolla om jag kan åka och köpa det eller beställa det nu i veckan. Måste ju ha något nytt när man ska iväg på äventyr. ;) 
- Rebecka 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0