Lukten av vår.

 
Oja. Visst kan det lukta vår? Världens bästa doft som man kan känna på våren är skog! Åå älskar den doften, luktar ännu godare nu när solen är framme. 
Både jag och mamma har varit lediga i dag så vi tog en extra lång ridtur.När vi gick ut vid nio tiden var det tre grader ute. Hade på mig min vinterjacka som så klart blev på tok för varm efter en stund. Kan tycka det är skönt att för en gång skull känna sig för varm och inte tvärt om som man gjort nu de senaste månaderna. 
Såg förresten årets första fjärill i dag (värt att nämna) Nu väntar jag bara på att få se tussilago.
 
/ L i n a
 

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Åh ja lukten av vår är något av det bästa ;) Längesedan du tog sådana bilder, fina :D Pappa sa att han såg tussilago häromdan ;):)

2015-03-10 @ 19:03:21

Postat av: Lina

Inte helt nöjd men kul att fota lite annat för en gång skull:)
Vill också se tussilago. Hoppas få se det i veckan om det nu blir så fint väder som lovat :D

2015-03-10 @ 23:18:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0